GRANT_FBad201810
Φόρτωση χάρτη...

Ημερομηνία/Ώρα
Date(s) - 20/10/2018 - 21/10/2018
09:00 - 17:00

Τοποθεσίας
GRANT Κεντρικό Κτίριο

Κατηγορίες


Απευθύνεται:

Σε ιδιοκτήτες  Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων, Ελεύθερους Επαγγελματίες Στελέχη Εταιρειών, Στελέχη Πωλήσεων, Πωλητές και γενικά σε όλους όσους στα πλαίσια των καθηκόντων τους έρχονται σε επαφή με πελάτες  και συμμετέχουν στην διαδικασία της  πώλησης

 

Σκοπός:

Σκοπός του Σεμιναρίου  είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν και να εμπεδώσουν τις  απαραίτητες  δεξιότητες επικοινωνίας και τεχνικών πωλήσεων, ώστε να : γίνουν περισσότερο παραγωγικοί – αποτελεσματικοί, να πουλήσουν περισσότερο στους πελάτες τους, να κλείνουν ευκολότερα την πώληση. Επίσης  μέσω της παροχής ποιοτικής  εξυπηρέτησης, να δημιουργήσουν πιστούς πελάτες συμβάλλοντας έτσι στην κερδοφορία της  επιχείρησης τους.

 

 

Γιατί πρέπει να το παρακολουθήσετε:

Η κατανόηση της μεταστροφής της  νοοτροπίας των Πωλήσεων αποτελεί θεμελιώδη παράγοντα επιτυχίας. Η σύγχρονη επιχείρηση δεν μπορεί να μένει αδιάφορη στις συνεχώς αυξανόμενες σε αριθμό και ποιότητα μεταβολές, μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον της οικονομικής κρίσης.

Οι πωλήσεις είναι εκτός των άλλων και η γέφυρα που ενώνει την επιχείρηση με την Κοινωνία. Όσο στερεότερη είναι αυτή η γέφυρα τόσο εδραιώνεται η θέση της επιχείρησης.

Η ψυχολογική ανάλυση της προσωπικότητας του Πελάτη, η διακρίβωση των αναγκών του, καθώς και η ικανοποίηση τους, αποτελούν θεμελιώδη καθήκοντα του Πωλητή – Στελέχους

 

 

Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο, οι εκπαιδευόμενοι:

Οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του προγράμματος θα είναι σε θέση να

  • Να εντοπίσουν και να κατανοήσουν τα δικά τους κενά και το πώς  πρέπει να τα βελτιώσουν, αναπτύσσοντας την κατάλληλη τεχνική για την αποτελεσματική αντιμετώπιση σειράς διαφορετικών τύπων πελατών, συνεργατών ,συναδέλφων.
  • Να κατανοήσουν και να μπορούν να εφαρμόζουν τα στάδια και τις τεχνικές των πωλήσεων, αυξάνοντας την επιτυχία στο κλείσιμο της πώλησης.
  • Να εξασφαλίζουν καλύτερη εξυπηρέτηση, ειδικότερα των δύσκολων πελατών.
  • Να «διαβάζουν» την γλώσσα σώματος των πελατών.
  • Να χειρίζονται με άνεση και επιτυχία τις δύσκολες περιπτώσεις των παραπονούμενων πελατών.
  • Να  κερδίζουν τις εντυπώσεις και τελικά τους  ανθρώπους, στις επαγγελματικές,  κοινωνικές και τηλεφωνικές τους επαφές.
  • Να γνωρίσουν τις βασικές αρχές  της τηλεφωνικής  επικοινωνίας.
  • Να εμπεδώσουν τις αρχές των διαπραγματεύσεων για να μπορούν να χειρίζονται με άνεση τις αντιρρήσεις των πελατών (στόχος η win-win σχέσεις με τους πελάτες μας).

 

 

Εκπαιδευτικές Ενότητες:

  • Βασικές  αρχές  επικοινωνίας
  • Ο ρόλος της επικοινωνίας στην πώληση
  • Εμπόδια  επικοινωνίας(γιατί  δεν ακούμε)
  • Αποτελεσματική  ακρόαση(μιλάω  καλά  =  ακούω  καλά)
  • Βελτιωτικές τεχνικές και περιορισμός των δυσκολιών επικοινωνίας μέσα από μια συζήτηση
  • Πως  αναπτύσσουμε  την ικανότητα της  Ακρόασης / Κατανόησης/ να γινόμαστε συμπαθείς
  • Μυστικά  για καλύτερες  ανθρώπινες  σχέσεις
  • Γλώσσα σώματος / Συναλλακτική  επικοινωνία
  • Τυπολογίες  ανθρώπινης  συμπεριφοράς
  • Τα στάδια της πώλησης
  • Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
  • Βασικοί κανόνες και λάθη των διαπραγματεύσεων
  • Τι πρέπει να αποφεύγουμε  στις διαπραγματεύσεις
  • Το κλείσιμο της πώλησης

 

Μεθοδολογία:

  1. Ασκήσεις  –  Παίξιμο ρόλων(η πώληση  στην πράξη) –με στόχο την εξάσκηση των συμμετεχόντων στην θεωρία – βιντεοσκοπήσεις
  2. Προβολή  ταινιών ,  σχετικά  με τα επιμέρους  θέματα
  3. Case studies, συζήτηση περιπτώσεων με διάλογο
  4. Σημειώσεις

Εισηγητής:

 Νταγλέρης  Γιώργος

δραστηριοποιείται ως  Σύμβουλος μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα οργάνωσης, marketing, πωλήσεων , διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και ως Εισηγητής  επιμορφωτικών σεμιναρίων και κατάρτισης Ενηλίκων.

Επαγγελματική εμπειρία:

Έχει εργαστεί σε  μεγάλες Ελληνικές και Πολυεθνικές  εταιρείες  στον κλάδο των προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών, σε τμήματα  Εμπορικής  Διεύθυνσης, Πωλήσεων, Ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, καθώς και σε μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ως Διευθυντικό Στέλεχος

Διδακτική εμπειρία:

Ως εκπαιδευτής έχει πάνω από 15.000 ώρες εκπαίδευσης ενηλίκων στο ενεργητικό του, από το 1989, σε θέματα Ξενοδοχειακού και Εμπορικού Management, Πωλήσεων, Επικοινωνίας, Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών, Διαπραγματεύσεων ,Time Management κ.α.

Έχει συνεργαστεί με Ξενοδοχεία ,Εμπορικές Επιχειρήσεις, Super Market, Εταιρείες Παροχής Υπηρεσιών, Εταιρείες Εστίασης, Δημόσια Ι.Ε.Κ. Ηρακλείου, Επιμελητήρια Ηρακλείου, Χανιών, Λασιθίου, Ρεθύμνου, Εμπορικούς  Συλλόγους   Κρήτης, Κιλκίς και έχει συμμετάσχει ως ομιλητής σε  Πανελλαδικά Επαγγελματικά Συνέδρια διαφόρων κλάδων.

Σπουδές:

Στη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων  και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων σε Ελλάδα και ΗΠΑ.

Master στην εκπαίδευση Ενηλίκων

Diploma in Negotiation Ο.Π.Α.

Έχει παρακολουθήσει διάφορα  Σεμινάρια  και Συνέδρια στην Ελλάδα, Αγγλία  και Η.Π.Α.

 

Διάρκεια :

Διάρκεια : 16 ώρες

Αξία για μέλη Grant :120€

Αξία για μη μέλη Grant:180€

 

Ενδιαφέρεστε

για τα εκπαιδευτικά προγράμματά μας;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο
28310 35588.

ή
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.