JGA-1015

Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου

Στόχος του προγράμματος Σπουδών «Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής», των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης της Grant, είναι να εκπαιδεύσει τους Σπουδαστές σε Στελέχη Υποδοχής Τουριστικών καταλυμάτων. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι Απόφοιτοι είναι κατάλληλα εφοδιασμένοι με όλες τις γνώσεις που απαιτεί η υποδοχή, η εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων αλλά και η διαχείριση παραπόνων. Οι Σπουδαστές εκπαιδεύονται σε ξενοδοχειακά προγράμματα, κρατήσεις, τουριστική νομοθεσία και σε άλλες σημαντικές ενότητες που συνθέτουν έναν ολοκληρωμένο υπάλληλο πρώτης γραμμής.

Δεν απαιτείται επαγγελματική εμπειρία.


Που απευθύνεται

  • Δεν απαιτείται απολυτήριο Λυκείου
  • Σε όποιον επιθυμεί να εργαστεί της Υποδοχής  ως επαγγελματίες
  • Σε επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν να εξειδικευτούν και να  πιστοποιήσουν τις γνώσεις στο επάγγελμα τους.

Επαγγελματική Αποκατάσταση

Μετά την περάτωση του προγράμματος οι Σπουδαστές έχουν τη δυνατότητα να απασχοληθούν στο Τμήμα Υποδοχής Ξενοδοχειακών μονάδων όλων των κατηγοριών, με μεγάλες προοπτικές εξέλιξης. Μπορούν επίσης να εργαστούν σε οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση διαθέτει Τμήμα Υποδοχής.

Οι Σπουδαστές μπορούν να συμμετέχουν στις Ημέρες Καριέρας που διοργανώνει η Grant και να επιλέξουν εκείνοι τους μελλοντικούς τους συνεργάτες. Το 98% των αποφοίτων της Grant, απορροφούνται άμεσα από την αγορά εργασίας.


Παροχές προγράμματος

  • Θεματικά Σεμινάρια ( Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης)
  • Εξειδικευμένα Βιβλία και Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Αναλώσιμα και Υλικά
  • Συμβουλευτική Υποστήριξη από το Γραφείο Καριέρας
  • Δημιουργία Βιογραφικού Σημειώματος
  • Εργαστήριο Πληροφορικής
  • Δανειστική Βιβλιοθήκη

Περιεχόμενα Προγράμματος

  • Διοίκηση υποδοχής
  • Λειτουργία υποδοχής
  • Λογισμικό Υποδοχής
  • Κρατήσεις
  • Αφίξεις / Αναχωρήσεις
  • Τήρηση λογαριασμών / Ταμείο
  • Μaint Courante
  • Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακής Λογιστικής
  • Μάρκετινγκ Τουρισμού
  • Τουριστική νομοθεσία
  • Διαχείριση παράπονων
  • Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
  • Σύγχρονα θέματα εξυπηρέτησης
  • Οροφοκομία
  • Γερμανικά ειδικότητας
  • Αγγλικά ειδικότητας

Πιστοποίηση

Η εκπαίδευση οδηγεί στην Πιστοποίηση Certified Front Office Professional (CFOP) Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου.

Τεχνοβλαστός Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσ/νίκης

σε συνεργασία με

Εκδήλωση ενδιαφέροντος & πληροφορίες

για το εκπαιδευτικό προγράμμα  Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου ;
ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ
28310 35588

Η ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.